Salgsmateriell | ProsjektPartner

Salgsmateriell: Vekstpartner

Samtalens Faser

FASE 1Åpning

"Hei, dette er [Ditt Navn] som ringer fra ProsjektPartner. Snakker jeg med [Navn på Daglig Leder]?"

(Vent på bekreftelse)

"Flott. Grunnen til at jeg ringer spesifikt til deg, er at vi hjelper baderomsbedrifter med å skaffe nye, lønnsomme prosjekter. Har du 30 sekunder så jeg kan forklare hvorfor dette er annerledes enn alt annet du har hørt før?"

FASE 2Identifiser Smertepunkt

"Mange av de daglige lederne jeg snakker med er ganske lei av anbudstjenester – de kaster bort mye tid på å konkurrere om de samme kundene, ofte kun på pris. Kjenner du deg igjen i det?"

FASE 3Presenter Løsningen

"Nettopp. Og det er derfor vi har snudd hele modellen på hodet. Forestill deg dette: Istedenfor et 'lead' du må kjempe for, får du en ferdig avtalt befaring med en kunde som har et bekreftet budsjett, og som kun snakker med din bedrift."

"Vi er ikke en lead-leverandør; vi er en vekstpartner som leverer eksklusive, forhåndskvalifiserte prosjekter rett i kalenderen deres."

FASE 4Avslutning & Møtebooking

"Dette er som sagt veldig annerledes, og den beste måten å forstå verdien på er å se det selv. Har du 15-20 minutter tilgjengelig i morgen eller på onsdag for en rask demo? Der kan jeg vise deg nøyaktig *hvordan* vi kvalifiserer og leverer disse prosjektene."

Plan B: Hvis de nøler med møte

"Ikke noe problem, det forstår jeg. Alternativt kan jeg sende deg en e-post med en 2-minutters video som viser nøyaktig hvordan systemet vårt fungerer. Hva er den beste e-postadressen å sende den til?"

Håndtering av Innvendinger

"Vi har nok å gjøre fra før."

"Det er et luksusproblem å ha! Dette handler ikke om å fylle opp neste uke, men om å bygge en forutsigbar strøm av de *riktige* prosjektene for månedene som kommer."

"Vi har prøvd lignende tjenester før."

"Det forstår jeg godt. De fleste 'lead-tjenester' er en skuffelse fordi de selger samme kontakt til 5-10 bedrifter. Det er nettopp den modellen vi har bygget vårt system for å unngå."

"Forskjellen er at vi leverer en ferdig kvalifisert kunde. En kort demo er den eneste måten å virkelig se forskjellen på. Har du et kvarter på torsdag?"

E-postmaler for Oppfølging